Säng sköna säng

Just nu tror jag inte att jag någonsin har sovit så bra som jag har gjort på senaste tiden. Kan ju kanske bero på att allt är klart med resan (även om vi fortfarande inte har något jobb garanterat samt inte börjat packa och inte fixat i ordning med pengarna på banken menmen..). Kan slappna av igen.

   Min säng måste vara skönast i universum. 1,20 bred, två täcken (det blir sjukt kallt i rummet under natten), tre kuddar och den är så mysig! Önskar det vore tidig morgon hela dagen så jag kunde ligga kvar och gotta mig. Dessvärre är det ju inte det och jag tycker alltid att man måste gå upp när kolackan närmar sig halv nio. Annars försvinner ju hela dagen för mig.

Nej nu blir det frukost, morgontidning och eventuellt lite Svart stig. Sedan buss, bank och barnvakt från halv ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback