Dagens..

Motion: 1 h och 20 minuters ridning. Sammanlagt 30 minuters cykling. 1 h och 15 minuters promenad. Det var det.

Förbannelse: När inlägget jag först skrev försvann. Hade skrivit massor. Damn.

Räddaste ögonblick: När den största grodan jag sett ever hoppade fram på stigen där jag gick i godan ro med musik i öronen (jag hörde på min mp3 spelare, jag hör inte röster. Så ofta i alla fall.). Jag skrek och var glad att ingen såg mig. Grodor är inte farliga men själva överrasknigsmomentet är det.

Musik: Blandat. Ted Gärdestad, Greenday, Good Charlotte. Lite Winnerbäck.

Blåmärke: Egentligen fredagens. Dunkade en bräda i huvudet på mig själv. Fråga inte hur. Jag vill inte berätta.

Lugn: Så länge familjen inte var hemma. Underbart med huset för sig själv.

Samtal: Samtal och samtal. Msn med Frida. Bästa människan som finns.

Önskan: En pojkvän vore inte helt fel. Eller att Frida kommer hem från Jönköping redan idag. Måste få älta lite och det är vi mycket bra på. Annars kan jag gärna ta emot en miljon. Vore inte heller helt fel.


Nej nu blir det grönt te med mintsmak. Mycket bättre än vanligt grönt te. Det smakar päckel.


Kommentarer
Postat av: Frida

En groda! Jag hade garanterat skrikit högre än dig, och inte på grund av överraskningsmomentet ;)

2006-09-25 @ 12:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback