Gårdagen

Förfest med mig, Elin, Carro, Liza, Sabina, någon jag inte kommer ihåg namnet på, "Doris" (Oskar) och en till jag inte kommer ihåg namnet på. Jättetrevligt ute i garaget (som var en jättefin lägenhet) förutom att mitt sår eller vad det nu är på foten gick upp och jag blodade ner hela golvet innan jag fick stop på vad som liknade en massaker mer eller mindre.
   Fick sedan skjuts av Hanna ner till Harrys. Jag och Hanna rättare sagt. "Doris" och Liza lovade att se till att Carro kom ner i helt skick. Den damen hade fått lite väl mycket att dricka även om hennes kommentar hela tiden löd "jag hatar verkligen vin", och sen tog hon ett glas till...

   Aja det var trevligt på Harrys också. Träffade massa gamla klasskamrater och andra vänner som det var nice att prata med. Lisa (utan z) var där och gapade, hehe. Härliga syssling.
   Träffade även min "stora" kusin som var lite lagom dragen. Pratade ett tag och fick hans drink som var god och snart slut. Inte när han hade den alltså utan när jag fick den i min hand. Då var den snart slut. Kom hem vid halv tre tre efter en lyckad festkväll.

Nej nu ska jag till P. Sweeti. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback