Jaha...

Morgon (eller snarare förmiddag) igen och ännu en spännande dag att gå till mötes... Eller kanske inte.
   Blev väckt med ett ryck i morse av lillebror som dundrade nerför källartrappen vrålandes på Jonna:
"- Du måste gå upp nu!!"
   Tack för den tänkte jag och försökte somna om. Hade väl varit en sak om jag varit Jonna och faktiskt behövde kliva upp klockan halv sju men nu är så inte fallet.
   Ska dock upp till mormor och städa hos henne idag och det tar nog några timmar. Sedan ska jag hålla ridlektion vid fyra tiden så min dag kanske blir meningsfull ändå. Man får väl hoppas det. Ska försöka ta en extra lång promenad också så jag kommer upp i åtminstone två-tre timmar idag. Då kan jag känna mig duktig.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback