Kloka kommentarer från intelligenta personer

Var barnvakt mest hela dagen igår. på fm lämpade kusinen över Liam pga arbetsintervju. Efter att ha kollat lite på film började mitt femåriga kusinbarn diskutera Tivoli. Han sa att de byggde upp ett Parisehjul i stan och då frågade jag om han hade åkt i ett Parisehjul någon gång. "Äh, jag har ju aldrig varit i Paris", svarade Liam och började sedan prata om ngt annat.

Samma Liam frågade för omkring ett år sedan hur bebisen kom in i mammas mage (han skulle precis bli storebror). Hans farmor Pia skulle då förklara det på ett så smidigt sätt som möjligt, han var hos henne vi det här tillfället. "Ehh, jo du vet bebisen kommer ju först från pappans snopp...", började Pia och såg på Liam som såg mycket fundersam ut. Sedan kläckte han ur sig; "Nähä, där får inte ett så stort huvud plats!". Klockrent men kanske inte så logiskt.

   Vilka berättelser man kan dra upp sen om man vill jäklas med dem när de kommer med första flickvännen/pojkvännen. Alla mina kära kusinbarn.

Jag själv är inte tillräckligt ung för att ha svar på allting.

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA! Pia och Liam är störtsköna! Jag saknar dig! Puss

2006-09-20 @ 13:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback