Badmintonarm

Spelade badminton med lillebror Patrik igår (hur sjutton han nu orkade det efter en handbollsmatch samt sträckning i låret lr liknande...) och idag darrar min högra arm av ansträngning. Jag har inte så mycket muskler i mina (o)vältränade armar som jag önskade. Det blir till att spela badminton och hoppa studsmatta hela sommaren. I alla fall mellan arbetspassen.;) 

   Det börjar dra ihop sig till att packa in sig i bilen och åka till Vadstena (the big nothing) och vara barnvakt. Sedan ska jag hämta mami. Ska bara avsluta mitt kaffe först och köra liiite badminton. Det är ju så roligt!

Btw så lyckades lillebror Patrik bli utvisad två gånger igår (det är mer regel än undantag...) så han fick ta det försiktigt efter halva första halvleken. Annars hade han kunnat bli utvisad för hela matchen. känns ju lite surt när det är sista matchen för säsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback