Grillkväll med hundarna i det gula huset

Valborg och jag ska till Borghamn. Inte ens in till "byn" utan mitt ute på landet, tur att det är på landet jag trivs som bäst;). Det blir jag, Hanna (ja hon bor ju faktiskt i huset vi ska till...), Elin och mina ohängda hundar. Eller familjens men de är ju mina också.:)
   Anledningen till att de fyrbenta odjuren får hänga med är att mor och far ska iväg och inte kan ta med sig hundarna. Patrik och Jonna är i Skänninge och hittar på sattyg, jag är den enda som har möjlighet. Men det är bara kul, kul för hundarna också att se något nytt.:D

   Det blir grill, frukt med vit choklad och film ikväll och med all sannolikhet en hel del tjejsnack och sådant tycker vi om..;) Fast bäst är det ju med Frida, vi kan prata om vad som helst och det är så skönt ibland. Ibland behöver man bara prata av sig och då ringer jag till Frida. Hon är min bästa vän.

   Dagens roliga: Kvällen
   Dagens glada: Jag när jag tänker på att jag äger världens mysigaste Gregerhäst.:)
   Dagens tråkiga: Jag glömde min betalda mascara på Maxi. 109 kronor...
   Dagens bra: Mamma fixade så att jag får den ändå.:)
   Dagens låt: Fallen leaves, Billy Talent


Kommentarer
Postat av: Evelina Larsson

Hej Sarah=)=)
Jag har bytt blogg nu!
Så nu kan du prova Ofeliiiia.blogg.se och min Eveliiiinaa.blogg.se i stället Kram Eve

Postat av: Evelina Larsson

Hoppas det fungerar i stället kram Eve

2007-05-01 @ 13:49:03
URL: http://Ofeliiiia.blogg.se
Postat av: Karin

tack för de orden:)

2007-05-01 @ 14:44:33
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback