Sol, vind och vatten

Det är SOMMAR! Ja, nästan i alla fall. Solen skiner, det luktar sommar, fåglarna kvittrar och det ser varmt ut i vattnet även om skenet bedrar. Om man skulle få för sig att bada får man väl köldskador eller något men det kan ju vara mysigt det också..;)
  
   Nu har jag sökt in till högskolan i alla fall. Fem utbildningar så kommer jag in på alla är det bara att välja och vraka, haha. Helst vill jag läsa pedagogik med inriktning mot ungdoms- och missbrukarvård i Växjö men annars vill jag läsa till logoped eller liknande. Får väl se hur det blir. Kommer jag in på logopedprogrammet blir jag i alla fall bosatt i Lund de närmsta fyra åren. Trevligt att helt byta stad.:P

  

Kommentarer
Postat av: Karin

tack vad roligt att höra.. ha en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback