Super sura sunk Sarah

Usch, i morse måste jag verkligen ha vaknat på helt fel sida. Jag är arg och irriterad, sur och deprimerad. Allt känns bara ner just nu och jag orkar ingenting, har inte lust att göra något. Känner mig bara i vägen och elak, ohjälpsam och tråkig. Arg på ingenting och allting. Jag ska gräva ner mig i min soffa och hålla mig borta från omvärlden, för all min ilska gåt ut över dem och det vill jag inte men jag vet inte hur jag ska få utlopp för den annars.

   Hur sjutton står människor ut med mig?






dessutom är jag ful som stryk och äcklig som fan. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Sarah! Det är aldrig svårt att stå ut med dig, jag skulle kunna göra det dygnet runt alla dagar. Du är världens bästa! Glöm aldrig det! Puss F

2007-04-20 @ 20:48:25
Postat av: Victoria

Sådana dagar är inte roliga:(

Men desto bättre mår man när de är över...

Postat av: Karin

samma som mig ju.. blond som liten å mörk nu:)

2007-04-23 @ 20:00:48
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sarah

Frida: Tack. detsamma.:)

Victoria: Nej de är inte så roliga precis.. Fast man kan ju inte vara på topp jämt.:P

Karin: Japp, precis.:)

2007-04-24 @ 13:59:50
URL: http://cancan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback