Anställningsintervju avklarad.. puh

Var på anställningsintervju idag klockan 9.30. Kändes ganska bra faktiskt, det är inte alltid man går på intervjuer (visserligen min första riktiga) och får höra hur bra det är att jag är kort (1,53 cm). Ja någon fördel ska väl även vi "pygmeér" ha.. hehe. Får reda på om jag fått jobbet på onsdag så nu håller jag både tummar och tår för att det ska bli ett "du kan börja på torsdag" - samtal på onsdag. Det skulle vara så himla skönt. Anställningen är visserligen bara visstid men den sträcker sig åtminstone året ut så det blir ju under en längre period i alla fall.
   Skulle vara kul att få jobbet bara av den anledningen att få prova på något helt annat än vad jag tidigare gjort (och pengarna är ju ett stooort plus i kanten) dvs. städjobb och restaurangjobb.

Mina lår smärtar från språngmarscherna igår efter Pingu så idag blir det nog en längre promenad för att mjuka upp dem. Promenerade med Pingu en sväng tidigare men det känns att jag behöver mer. Snacka om att jag inte är i topptrim precis...

Kommentarer
Postat av: Mark

Vad har du sökt för jobb? :)

Postat av: Anonym

Mark: Jag har sökt en anställning på ett företag som handlar med spannmål, i labbet där. Man analyserar fodret (vattenhalt, falltal mm). Verkar roligare än vad det låter när jag försöker beskriva...

2007-02-12 @ 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback