Det blev ingen halvgud (men det visste jag redan innan)

Provade Herkules idag, jättecharmig häst men ingenting för oss. För stor för mamma och för kraftig typ för min del. Jag föredrar smäckrare hästar. Skulle inte ha något emot att ha honom i stallet men jag vill inte själv ha honom. Men han var bra söt, mulen såg ut att vara doppad i grädde och han hade fin gång. Det är bara att spana vidare (samt få ihop mer pengar..). Jäkligt fint steg i både traven och skritten och action i galoppen. Skulle passa fint för någon som vill rida akademiskt. Inom den genrén skulle han passa ypperligt.

   Bara att inse att jag letar efter Tårtan i alla hästar men att hon tyvärr inte finns där. Jag får leta efter något annat så att det klickar istället. Men det är svårare än vad man kan tro, jag vill inte släppa taget om dem jag älskar och tvingas man att göra det så älskar man dem ändå. Jag bara är sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback