Nisse dyker gärna

Promenaden var trevlig och uppfriskande, vore det inte för min onda nacke och mitt onda huvud så skulle jag känna mig riktigt nöjd nu. Men får väl skylla mig själv som stod ute i kylan och spände mig hela dagen igår, då är det dömt att bli en huvudvärksdag nästa dag. Så är det att leva med nackskada..:( Det skulle dock vara underbart att kunna skratta och anstränga sig hur mycket som helst utan att få smärtattacker i nacke och rygg. 

   Det har snöat ganska rejält under natten och dagen i dag. Då Nisse passade på att dyka i snödrivorna hela tiden och halka runt på isen... sötnosen.

Nej nu kommer visst kusin och kusinbarn på oväntat besök. Bäst att vara social..:)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback