Sämst på bowling men bäst på Fia

Som jag förutspått gick bowlingen inte så bra igår.. Förlorade stooort men fick två strikar konstigt nog. Hade det varit tävling om att missa flest käglor så had dock jag vunnit överlägset. Pga detta känns det gött att nyss vunnit ett parti Fia med knuff. Micke är mindre glad eftersom han förlorade och han funderar på att lämna tillbaka spelet till Claes Olsson. Undrar om att man förlorar i spelet är en giltig anledning till att få lämna tillbaka en vara?.;)

   Ikväll blir det utgång. Har shoppat lite nya kläder, synd bara att jag inte tog med mig mina högklackade stövlar för då hade jag kunnat haft klänningen jag köpte. Men det blir ju utgång hemma någon gång också...

Nu vet hon i alla fall om att vi tycker om Lady.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback