Lista tagen från tovalita.blogg.se

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Japp

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En häst. Eller en lägenhet. Mycket pengar behövs alltså vinnas.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Faktiskt inte. Inte vad jag minns i alla fall.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Chokladmjölk, dricker inte mjölk utan choklad för det är blä.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja en människa på fem år. Sedan berättade han den hemligheten för alla andra också.

När var senast någon stötte på dig?
Nyår tror jag.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag är övertygad om det.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0143

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nepp

När flög du senast?
16 december 2006, hem från Fuerteventura

Läser du för skojs skull?
Jag har ofta näsan i en bok. För skojs skull.

Pratar du några andra språk?
Än svenska? Engelska, tyska (skapligt), lite spanska.

Har du gråtit offentligt?
Det beror på vad man menar med offentligt. Folk har sett mig gråta, ja.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej. Var och en betalar för sig.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Jag dejtar människan och inte tatueringar. Men varför inte?

Gillar du att flyga flygplan?
Har inget emot att flyga men det kan bli ganska långtråkigt mellan start och landning.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Hur skulle det gå ihop sig? Om man blir attraherad av någon så är personen inte oattraktiv. Inte för en själv i alla fall.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Det varierar.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Fullbokade, inte alltid. Stressiga JA. Vet inte hur det går till men jag är stressad för det mesta.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
20

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja alltför petig. Tror de flesta finner det ganska irriterande.

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Jag kommer överens med en del människor och en del inte. Kön kvittar.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Någon gång måste det bli bättre eller det kunde varit ännu värre.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Alla tre.

Skulle du säga att du är trendig?
Nej inte för fem öre.

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Ge personen en chans. Om jag inte hade någon annan på gång vill säga.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja.

Vilka böcker har fått dig att gråta?
Jag har läst för många böcker för att minnas det just nu.

Tycker du att du är attraktiv?
Ibland har jag bra dagar. För det mesta har jag inte det.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Andreas. Tills min syssling som föddes två månader tidigare än mig fick det namnet. Tur att jag blev tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback