Har varit helt borta igen och är det just nu också

Okej, drömde helt jättekonstigt inatt. Eller är det normalt allt drömma om att man sitter med ena kusin plus kusinbarnet samt mamma och syskon vid en kloakaktig bäck i skogen för att sola? Dessutom var jag tvungen att kasta en sten i huvudet på en grävling som annars skulle ätit upp oss (eller något) och därefter sakta dra mig tillbaka och försöka övertala de andra att göra detsamma eftersom det var en alligator som låg och lurade under ytan. Den anföll förresten när de andra förstod att det var just en alligator och sen minns jag inget mer.
   Drömde andra drömmar också men jag minns inte riktigt vad. Djuren återkom dock till drömmarna och innan jag vaknade i morse så hade jag mött både älgar, humlor, björnar och rävar. Och sprungit för livet för att överleva.

  
Jag undrar om det kan ha att göra med mitt packade jobbschema?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tårtan! hon va en bärla hela hon!

2007-06-27 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback