Allt gick vägen

Igår var vi och hämtade Greger och nu går han ute i hagen tillsammans med alla de andra hästarna. Allt gick jättebra, han gick in i transporten på tre minuter cirkus (han har inte åkt transport mycket så det är ju inte konstigt att han inte knallade rakt in) och sedan stod han snällt och lugnt i transporten hela resan hem. Vi stannade och på en mack för att erbjuda honom vatten (som han ratade, tog höet istället) och då gjorde han inget annat än kollade ut genom dörren för att se på trafiken samt "pratade" med oss.
   Så nu är jag lycklig ägare till en häst som redan tagit mitt hjärta. Låt oss se hur sagan slutar bara...

   Har fått heltidsjobb på ett café/hotell hela sommaren och deltid på samma ställe med start i maj. Så nu börjar det ordna sig på jobbfronten också, nu ska jag bara kämpa mig i genom och klara av mattekursen också. Försöka i alla fall. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback