"en sån dära lista igen..."

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst:
ja
ätit sushi: ja, fanns på restaurangbuffén när jag jobbade på Fuerteventura
stått på scen: Räknas skolpjäser så, ja. Spelade Mulle Mullvad i ettan och piga i tvåan eller trean. På lågstadiet.
blivit dumpad: Ja
varit ihop med någon som varit otrogen: Nej
varit med om en bilolycka: Nej
klättrat på berg: Jag har GÅTT på Omberg

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: Varmt
spets eller satin: . Spets
blått eller rött: Blått
regn eller snö: Svårt. Snö på vintern men regn på våren.
ull eller bomull: Bomull
rosor eller tusensköna: Rosor 
vår eller höst: Vår
historia eller vetenskap: Historia
matte eller engelska: Engelska, absolut! (läs i min blogg så förstår ni varför...)

MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Gillar och gillar...
vet den om det: Nej
gillar någon annan dig just nu: Det skulle jag ha svårt att tro.
vad tittar du på hos en kvinna/man: Ögonen och leendet.

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:
Jag har haft många seriösa samtal.
kramat någon: Ja, lillasyster och djuren
bråkat med en kompis: Nej

GILLAR DU ATT
ge kramar:
Ja
ge massage: Inget fel i det.
gå promenader i regnet: Ja det kan vara ganska mysigt faktiskt, bara det inte är iskallt.

ÖVRIGT
svär du för mycket: Hrm.. Det gör jag nog
vilken färg är det på dina byxor just nu: Svart/blå någonting, jeans.
vilken låt lyssnar du på just nu: Just nu är det tyst.
vad var det sista du sa: "Hej då", till farfar i telefonen.
vad är brevid dig just nu: En öppen dörr till höger och ett fönster till vänster.
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Belamrat med saker. Annars vanligt trädatorbord från IKEA.
vad var det sista du åt: Två mackor med kaviar.
hur är vädret just nu: Nu börjar det mörkna men vädret har varit jättevårigt hela dagen. Underbart.
vem pratade du sist med på telefon: Farfar.
vad gör dig glad: Kaffe (fast den känslan är ju fejk;), vänner, när saker går som jag tänkt mig.

vart skulle du vilja åka: Back to Scottland.
för att shoppa: Prag, där kan man väl hitta billiga grejjer? Annars Ullared..hehe
för att festa: London, Glasgow, eller kanske Lund.
för att ha sommar:  Om jag vill ha sommar när det är vinter här så tar jag Grekland.
vill du ha barn: Ja.
vad ska dom heta: Det tar jag i sinom tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback