Frukost

Frukost:
1 kopp kaffe
1 tallrik youghurt med vanilj, äpple och kanel (helt suveränt onyttig visst, men otroligt god!)
½ brödbulle (ni vet sådana där som man plockar från butikernas egna bagerier...). Paulun bröd tror jag det kallas.
1 apelsin
1 banan
(Dagen börjar ju bra i alla fall...)

Nu ska jag sätta mig och plugga matte ett par timmar innan det blir att ge sig iväg till jobbet. Insändningsuppgiften ska in idag och jag har verkligen inte pluggat någonting alls som jag borde. Fy på mig.

Önskar Matilda lycka till som idag sitter (helt frivilligt) i vår gamla gymnasieskola och gör högskoleprovet. Eftersom jag gjorde det förra våren så brydde jag mig inte om att göra det även i år. det skulle nog inte gå bättre den här gången..;)

www.chillchilli.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback