Grattis!

Idag fyller min älskade mormor 72 år! Grattis grattis! Så efter att ha tillbringat fem timmar i stallet, alltså hos mormor eftersom hon äger stallet så ska jag upp ikväll igen för att äta smörgåstårta och svulla kardemummabullar. Hälsosamt värre! Men gott, det kan jag garantera.

Nu MÅSTE jag verkligen äta något, är hur hungrig som helst men har inte orkat fixa något än. Det får nog bli mackor, finns ingen snabbare föda. På söndag blir det nog pizza med Matilda eftersom det då ska pluggas återigen och jag ska ut på lördag... Dagen-efter-mat tror jag det kallas..;) Haha, så farligt ska det inte bli. Är lite sugen på Harrys ikväll men vi får se. Jag tror inte min ekonomi vill att jag ska till Harrys menmen...

Just det, angående min MatteC insändningsuppgift idag. Enda kommentaren: HAHA! Inlämnat och rättat. Tänker inte ens skriva vad poängantalet blev, det var pinsamt dåligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback