Kaffevältare

Hade satt mig (okey, slängt mig i soffan) för att se på Smallville som börjar kvart över två. Nähä du. Någon annan serie har tagit storyn om Clark Kent och hans liv i ett försök att ersätta den. Oh no!!
   Nävars så farligt är det inte men jag visste inte att säsongen var slut, då blir man lite off. Så istället somnade jag och vaknade en timme senare igen. Skönt att sova men fick lite panik för jag trodde jag försovit mig, ska ´vara barnvakt idag. Som tur vad hade jag inte gjort det utan har ganska gott om tid på mig, jag ska tom dricka en kopp kaffe innan jag åker och se om det kan pigga upp mig lite.

Lyckades välta ut kaffeburken och vrida till den så att den blev helt missbildad. Vred tillbaka den men nu är locket svårt att få på. Stackars Alfred Norqvist-burken som vårt kaffe bor i. Han mår inte så bra längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback