Lista från Filipakans

A) Fyra jobb jag haft:
1. Lokalvårdare
2. Ridlärare (lite smått men ändå)
3. Servitris i en restaurang på ett hotell på Fuerteventura
4. Cafébiträde (kommande)

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Trainspotting
2. Grease
3. Moulin Rouge
4. A love song for Bobby Long

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Grindstugan, Medhamra
2. Västergården, Hagebyhöga
3. Lyckhem, Hagebytorp
4. Jandía, Fuerteventura

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Dr. House
2. Medium
3. Ghost Whisperer
4. Top Modell

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Danmark
2. Norge
3. Skottland
4. Fuerteventura (kombinerat med jobb alltså)

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. blogg.se
2. tjuvlyssnat.se
3. svartpeppar.blogg.se
4. sockerdricka

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Tacos
2. Spagetti och köttfärssås
3. Grillat kött med klyftpotatis och exotic mango sås
4. Strömming med potatismos och lingon

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Hos min bästa vän Frida och picknicka i en park
2. I en egen lägenhet
3. Skottland
4. Hos någon;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

är du medlem på sockerdricka?? skriv nått till mig isf. "sundberg"

2007-04-08 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback