Picknik vid vattnet

På jobbet picknickade jag tillsammans med J, som jag jobbar för/med. det var mysigt, vi satt där vid Vätterns fina vatten och läste tidningar, åt (jag) apelsin, en dammsugare, (J) räkbaugett, chokladboll och cocacola. Det var nice väder nästan hela tiden men sen så gick solen i moln och jag började frysa. det gjorde inte så mycket för då var det dags att åka hem ändå. Så nu är årets första picknick avklarad och jag hoppas på många fler nu under våren och sommaren, det är så mysigt!

Och nej jag har inte gjort någon matte än.

Lunch:
Tonfisk (en halv burk)
Broccoli
Rivna morötter
Alfalfagroddar
Ett glas vatten

Mellanmål(2):
1 apelsin
1 dammsugare (det är faktiskt lördag)

Nu ska jag dricka kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback