Ren toalett och tvåtusenetthundra hundmatskulor senare

Nu är jag äntligen klar med städandet! Det tig sin lilla tid (närmare fyra timmar...) men nu är huset återigen beboligt. En rejäl städning såhär på tisdagen känns riktigt bra men jag förbannar fortfarande alla jäkla hundmatskulor som Nisse sprätt ut överallt. Han kan inte det där med att ÄTA upp all mat istället för att sprida omkring den som om det vore något slags nytt golvgödsel. Kalle däremot brukar vara ganska duktig på att få i sig all mat (han är för gamig för att låta något gå till spillo) men båda hundarna gillar att dricka vatten och att försöka bilda små sjöar av vatten över hela köksgolvet. Mad dogs!

   Inger röjande av vare sig skafferi eller kylskåp. Blir kanskekanskekanske av senare men jag vet inte. Just nu vill jag bara dö av trötthet, hunger och smärtande nacke. Men som sagt, fint blev det.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback