Torris, förslag efterlyses!

Jag är just nu inne i en fruktansvärd torr ansiktsperiod... Okey, jag brukar ha torr hy, hade problem med eksem när jag var mindre men det har tackochlov blivit bra. MEN som sagt, nu har mitt ansikte ett tag sett ut som jag vet inte vad. Är alldels torr runt näsan och det ser ju inte direkt jättefräscht ut. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få det att försvinna, smörjer just nu in ansiktet med LdB (parfymfri och fet lotion) och jag tycker det har blivit liiite bättre men jag vill helst ha ett snabbare resultat. Funderar på att åka in till apoteket och kika runt lite, där brukar de ha bra (men billiga och det behövs just nu) produkter. 
   Är det någon därute i ´bloggläsarvärlden som har några förslag på någon/några bra produkter som vore passande för detta ändamål så lämna gärna en liten kommentar. Jag är desperat.

   Senare blir det ett besök hos kotknackaren. Har aldrig varit där förut utan bara fått gå till läkare, som skickat mig till deras sjukgymnaster på vårdcentralen (och ska jag vara ärlig så blev det ingen skillnad) och så har jag gått hos en annan sjukgymnast/massör och det hjälpte ingenting. Jag vet att det inte finns så mycket att göra åt wiplashskador men något bättre kan det kanske bli. Å andra sidan har jag ju levt med nacksmärtor och huvudvärk i sju år nu så jag har lärt mig leva med det. Men det vore skönt att kunna skratta tillsammans med sina kompisar utan att hålla på att krevera av smärta efter ett tag. Men som sagt, man vänjer sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback