Alltid en ny värld

Härliga människor.
När man inte ens idds sitta och fika i tio minuter till.
Och solen skiner sådär underbart.

Camilla Läckberg är helt fantastisk. Hur gör hon egentligen? Hur lyckas hon skriva böcker som gör att man slukar sida efter sida och suckar besviket när boken är slut. Inte för att slutet är dåligt eller att man vill veta mer. Nä man suckar över den anledningen att boken är slut och att man inte kommer vända ännu ett blad och läsa nya ord som tryckts på vita papper. För ska man det måste man börja om igen (och det lär jag göra någon gång i framtiden) och då är inte orden lika nya längre.
   Läs hennes nya bok, Tyskungen. Minst lika bra som de andra böckerna hon skrivit. Då har jag ändå inte läst ut den än.

   Noep, ikväll MÅSTE det bli promenad med åtminstone Nisse i skogen. hans fyrbenta far får stanna hemma, han orkar inte riktigt så långt som jag vill gå längre eftersom han var så dålig förra sommaren. Men han skulle bara veta hur lycklig jag är över att han fortfarande lever.

 Nisse                                              Kalle  (pappa till Nisse)


Kommentarer
Postat av: Jennyfer

hej! ja jag håller med!!

nej har inte sett en långvarig förlovning. men det måste jag ju! :D hihiih

2007-05-03 @ 17:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback