humdummelidumhum

Man njuter extra mycket av att vara ledig när man jobbar. Kommer tjata om sådant hela sommaren känner jag men jag njuuuteeer verkligen av att känna mig behövd. Å så uppskattar man som sagt ledigheter ännu mera och ser till att få ut så mycket (eller lite) som möjligt av de dagarna. Idag har det varit lite sovmorgon (till nio), hästen och vid fyra ska jag vara hos kiropraktorn. Sedan får vi se vad som händer.

   Nu ska jag gå och kolla om jag fått något kul i brevlådan. Antagligen inte, händer inte så ofta. Det roligaste jag får är typ räkningar på försäkringar. Alltså, min post består av enbart räkningar när jag väl får något och de roligaste där ibland är försäkringsräkningar. Det är ju skönt att veta att man i alla fall inte blir total pank om något skulle hända hästen eller bilen något. Halvpank är jag alltid nuförtiden, och då är jag ändå en ganska ekonomisk och snål människa.. haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback