Konstiga människor och laktosinteleranta barn

Kom nyss hem från jobbet efter att ha jobbat från tio i morse till strax efter sex. Skulle slutat halv sju men eftersom jag och Anna var megasnabba och det inte var några kunder alls den sista halvtimmen så kunde vi stänga klockan sex och var då i stort sett färdiga. Jag hoppas på något liknande i morgon.:) Sen nästa vecka blir det till att jobba tisdag och onsdag än så länge. Sen ska jag vara barnvakt tisdag (em) och torsdag (kväll), jobba med kontaktpersonsjobbet och så hinna med en eller ett par ridlektioner. Så veckan blir hektisk men det blir kul. Jag tycker ju om att ha saker att göra hela tiden.:)

   Under dagen har jag träffat konstiga (men trevliga) människor, konstiga och ganska otrevliga människor samt pratglada (framfusiga, jag satt faktiskt och åt lunch!;) barn samt en stackars laktosintolerant flicka som vi inte hade något kaffebröd att erbjuda. Men det ordnade sig ändå som tur var, man kan väl trolla.:P

   Glöm inte mors dag i morgon gott folk, fira era kära mammor. Fast min mamma är bäst..;) Bara så ni vet!

 Min glada mor, sminkad och stylad av sin dotter (och så till vida min lillasyster) Jonna. Vacker som en dag både utanpå och inuti.:D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack stumpan för dom orden, hoppas bara att mitt innre är vackrare än hur jag såg ut på den "underbara" bilden.
Tack även för morsdagpresenten, jobbet kommer att gå som en dans i morgon.
Puss& kram
Mammsen

2007-05-27 @ 16:55:23
Postat av: mattias !!

himmel vad skönt å få läsa allt du skriver ! å även att få läsa om hur mycket kärlek du har å ge !!

2009-01-13 @ 19:01:22
Postat av: Anonym

himmel vad skönt å få läsa allt du skriver ! å även att få läsa om hur mycket kärlek du har å ge !!

2009-01-13 @ 19:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback