Kroppen har sagt ifrån

Inte så allvarligt mer än att jag känner mig som en klubbad säl som stoppats i en låda och skickats iväg på en jorden runt resa utan möjlighet att sova någon gång men jobbigt är det... Det var nog hårdare att jobba i helgen än vad jag tyckte under själva arbetet och när jag dessutom inte åt ordentligt någon av dagarna så får jag väl skylla mig själv. Plus att smarta jag ju gick på bio igår och filmen slutade inte förens kvart i tolv. Så i morse när jag tänkt åka upp tidigt på morgonen till stallet så stängde jag av klockradion helt och somnade om. Vaknade vid tio, fortfarande trött men inte halvdöd.
   Så det blir nog en tidig kväll skulle jag tro. Ska åka och jobba om tjugo minuter cirkus men det är bara för två tre timmar, kontaktpersonjobbet så det orkar jag nog med. Värre blir det i morgon då jag jobbar från åtta till fyra på Slottsgården och sedan ska vara barnvakt från fyra (det blir tajt där...) till sex halv sju någonting. Jag vet att jag lever i alla fall och det är ju alltid positivt!;)

   Pirates var inte så bra btw. Första är fortfarande bäst och jag tyckte att den här sista filmen var fööör utflippad. Slutade inte så bra heller men vem är jag att dömma? Det kan ju inte alltid bli som jag tycker och vill;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback