Maj? Jag trodde det var jul snart...

Snacka om veckovill.. Trodde att det var nu i helgen det skulle gås på bröllop (och det inkräktade lite på andra planer som kommit upp) men det visade sig att det inte alls var den 19 i helgen... Bara den tolfte eller något. Jag har noll koll.

  
Blev även lite panik eftersom jag trodde det var Kristi Flygare den här tordagen (tackochlov så är det nästa vecka) och då skulle L tävla Pingu. Saken är den att jag inte kunnat haft så många lektioner sista tiden för henne och hon inte lärt sig programmet ännu. Tur för oss att hon nu har över en vecka på sig att öva och nöta in det. Det kan trots allt bli lite mycket att hålla reda på för en åttaåring. Tävlingen är dock så liten, mer som en träningstävling så det går nog bra ändå. Hon är så duktig och passar bra ihop med Pingu.

   Ska även provjobba lite den här veckan. Eller rättare sagt, jobba för att lära mig kassaapparaten och diverse andra saker som kan vara bra att kunna när turisterna väller in. Sen ska jag i min tur lära ut till de andra som ska jobba, får väl se hur väl det går.. hmm. Vi blir i alla fall 12-13 stycken ungdomar, i min ålder kanske något yngre och äldre. Det blir kul, alltid trevligt att lära känna nya människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback