med en kaffekopp till höger på databordet

Vaniljyoughurt med rabarbersmak - ett måste (bara så att alla ska prova!)

   Igår blev det Grey´s kväll/natt. Var med pappa på Maxi och handlade också och då passade jag på att köpa lite onyttigt plockgodis. Sedan jag börjat jobba på Slottsgården har jag gått ner typ två kilo (och då har jag bara jobbat tre-fyra gånger än så länge...) i vikt så jag tyckte att jag kunde unna mig lite sådant. Kände dock att det inte hade varit nödvändigt för inte ens chokladen var så god som den brukar vara. Hmm jag undrar jag om min kropp (och inte min hjärna) äntligen har börjat förstå att den ska vara nyttig..;) Aja det skadar inte mig att tappa några kilon så det är väl bara att vara tacksam för att man stressar så mycket på jobbet att man inte hinner äta och att man sliter med disken och städning av hotellrummen. Haha.;)

   Right now: Lilly Allen huserar i mina högtalare

Borde:
Tvätta, städa rummet, bädda sängen, duscha och ut och springa.

som om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback