Minnet är bra men kort, ibland VÄLDIGT kort

Första "sommarmaten" för i år är intagen! Färskpotatis, gräddfil, gräslök och burkskinka. Då är det sommar i min mage!;) Fast grillat slår allt med hästlängder! (Då menar jag absolut inte grillat hästkött för jag äter inte mina vänner...)

   Annars gick jobbet bra och vi hade en trevlig kväll.

Kunde blivit trevligare kanske om man hade haft något mer att göra. Nu blir det istället Ghostwhisperer och Grey´s men det kan ju vara nice det med.:P

Nisse har minne som en guldfisk (jag undrar om han inte skulle simmat omkring i havet egentligen). Han kan vara nere och flamsa vid bilarna där man står och pratar och klappar om honom. Sen går han iväg upp mot huset och runt knuten. Tio sekunder senare vänder han och kommer tillbaka, börjar vrålskälla mot oss och bli "jättefarlig". Knashund säger jag bara, tio sekunder och så minns han oss inte. Vi får hoppas att han inte blir mer och mer senil vad det lider, han är ju bara två. Tokhunden.<3 Tur att hans far (som ändå är nio) är intelligent. Annars skulle jag kreverat för länge sedan.

 

Ser ni likheten mellan guldfisken i akvariet och Nisse-mannen på bilden? Jag lovar, i huvudet är de kopior!;)

Kommentarer
Postat av: J

Jag red ju väldigt mycket förut, men nu har jag inga hästars å nu blir det inget och det är efter att jag lagt av med hästarna som mina vader växt ännu mer... konstigt!

Postat av: Vägen Till Min Drömkropp

jo du har nog rätt, man ska nog väga sig varje vecka! :) jag ska nog göra det! fin och bra blogg:)

2007-05-24 @ 22:02:16
URL: http://mindromkropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback