Pärlan

Hmm jag ska få en bil. Av Marina, om hon får sin bil alltså. Nice med gratis bil, synd bara att det kostar att ha den. Menmen, en bil känns ganska nödvändigt egentligen (även om jag får låna parantesernas hur mycket jag vill, de är så snälla!) och det skulle ju vara skönt att ha en alldels egen. Så om det nu blir som det är tänkt så är jag snart bilägare. Och hästägare. Allt samma år, tänk så det kan bli.;)

   Det värsta är väl att man måste åka och hämta den från Öland där den bor just nu. Jag är kass på att hitta hem så jag lär ju tvinga med någon för att få hem den. Som kan åka före och guida mig. Annars kommer jag kyckas med att hamna någonstanns dit jag absolut inte skulle när jag åker hemåt. Typ Luleå eller nått (och jo jag skulle verkligen kunna lyckas med något sådant...). Någon som vill hjälpa mig? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback