Jag orkar inte

Känner verkligen inte för att åka och jobba. Jag har varken orken eller humöret med mig känner jag. Dessutom har jag inte kunnat tillbringa så mycket tid som jag brukar med hästen denna vecka och det gör mig ännu mer deppig. Humöret brukar hjälpas upp med hjälp av de fyrbenta varelserna. Har inte ens tid imorgon (tack och lov att jag har min mamma som gärna tar hand om Greger iaf.) för då jobbar jag på restaurangen(cfeét/hotellet mellan halv nio och halv fem plus att jag ska ut och äta middag vid halv åtta. Fan. Eller trevligt med middag men jag behöver lite kvalitetstid med min häst. Faktiskt.

Bara att klistra på sig ett leende, låtsas att man är på bra humör och sätta sig i bilen.

Jag överlever nog denna dagen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback