uäck

Igår var jag pepp på utgång. Helt uppåt väggarna galen också och på sådant där jobbigt humör när jag inte kan sluta skratta, skoja och säga konstiga saker. Sådär så att jag själv tycker att jag är fruktansvärt enerverande.

Idag mår jag skit. Nästan i alla fall. Illamående, huvudvärk och skakiga ben. Var ute i stallet på morgonen och grejjade med allt som behöver göras. Skulle ridit men skitväder i kombination med dagens hälsotillstånd gjorde att jag hoppade över turen. 
Greger blev lite ledsen men han motionerade sig bra med grabbgänget ute i hagen så det går nog ingen direkt nöd på honom. Förutom att han kanske tror att mattes kärlek till honom sinat (men det har den ju inte jag var bara inte i form för att visa hur mycket jag älskar honom idag).

Annars tror jag allt är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback