Jomenvisst

Fullt upp hela tiden känns det som. Mycket att fixa inför flytten och när det dessutom brister i kommunikationen (och man blir lite arg på falska uppgifter) så blir man extra trött. Nu har jag nycklarna i alla fall och jag börjar flytta in i veckan.

För övrigt har jag börjat jobba på skolan igen och det känns hur bra som helst, annars är det rätt lugnt och inget nytt så att säga. Mitt största problem just nu är vad jag ska göra åt mitt internet. Vad är bäst? Mobilt bredband? Fast telefoni och ta det genom det? Om någon är hajj på det här så hör gärna av er.

Jag kan nämligen ingenting.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hej, du vet att du alltid kan prata med micke om de, sen är de så mycke runt allt de där med.



Hälsningar kusin vita min

2008-08-26 @ 11:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback