Busy week I guess.

Bara för att jag är tråkig och inte orkar komma på något bättre att skriva så plitar jag ner min planerade vecka här:

Måndag: Upp kvart i fem, jobba 06.00-11.00. Hem och dricka kaffe (samt slänga en blick på nätet ofc.). Iväg och träna en timme eller två. Hem. Promenera hundarna. Iväg och jobba 16.30-19.30. Hem och sova direkt antar jag. Håller på att dö av trötthet precis nu.

Tisdag: Upp kvart i fem igen. Jobba 06.00-11.00. Hem, släppa ut hundarna och byta till ridkläder. Upp till 
Greger och ut och rida. Hem och iväg och träna. Till stan och köpa födelsedagspresenter till släkting och vänner (varför fyller alla samtidigt?). 

Onsdag: Ja samma morgonrutiner + jobbet. Likaså med Greger. Iväg och äta tårta och fira Johanna som fyller 20 år den 14:e. Hon fick jobba på torsdag (varför inte, man får alltid jobba när man egentligen inte vill, orkar eller kan) så det blev firande "en annan dag" istället.

Torsdag: Jaja, morgon the same. Stallet the same. Jobba igen på eftermiddagen-kvällen och sen iväg och träna på gymmet.

Fredag: Jobb the same. Jobba lite till. Träna.

Lördag: Flytthjälp till den jag är kontaktperson åt. Börja med det vid nio har jag planerat, så hinner jag åka upp till stallet på morgonen och fixa allt som fixas ska. Inte blir det någon sovmorgon är heller.

Söndag: Hästledig. Soooova. Träna och sen fira Adrian som fyller tre år. Ska käka tårta och kakor tills magen står i fyra hörn (lägger till att jag tänker träna så mycket att träningen nästan kompenserar att jag planerar att trycka i mig 2000 kalorier på ett par timmar).


Update: Det blev mer jobb torsdag och fredag. Får leka fritidsfröken igen (på fritidset där ungarna är 9+ och ungefär 75% av alla individer huvudet längre än mig) mellan 14-17 på torsdagen och 11.30-17 på fredagen.

Man bara måste älska livet som vikarie... (jag hoppas alla förstår ironin i det hela)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice =D lycka till med träningen!

Postat av: Carina

Nja, onsdag??? Kolla med madam att det gäller fortfarande. Hon blev förb på mig o sa att jag tvingade henne att bjuda på smörgåstårta. Och att jag bjudit in folk??? Jag har inte bjudit någon????

2008-02-11 @ 16:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback