Dinner @ my place

Jepp så blir det i morgon. Har lyckats lura ut Matilda och Lisa till mig på middag, vin och pratpratprat (hmm, ja skitsnack blir det nog mest). Underbart roligt ska det bli och jag längtar massor! Har inte träffat dom sen i julas ju.

Så i morgon blir det att inhandla vin. Maten är faktiskt redan färdiginköpt (ser ni att jag faktiskt prioriterar maten framför alkoholen) och ska bara tillagas. Pasta med kyckling och fetaostsås blir det kan jag avslöja. Efterätten står Matilda för. :)

   Den här boken läser jag just nu för typ femhundraelfte gången. Någon som kan tipsa om lättsmälta, roliga böcker? A´la Marian Keys/Hanne-Vibeke Holst? Orkar nämligen inte läsa deckare för tillfället eller några andra böcker där man måste tänka för mycket. Jag vill läsa lätt och jag läser mycket (då menar jag mycket även om jag inte har tid). Så tipstipstips tack på böcker där hjärnan inte behöver ansträngas alltför mycket! Engelsk text eller svensk spelar ingen roll.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: såklart det är mentos :D

Postat av: christopher

ha en bra dag;:)

2008-02-20 @ 14:40:50
URL: http://brunnman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback