inget intressant

Flyttade hästen idag. Ja inte till ett annat stall alltså, han fick bara en större och lite lugnare box. Hoppas han kan sluta att vara en sån skitolle nu och lugna ner sig lite. Som att mocka ut cement med plastspade ungefär. Tur för honom att jag tycker om honom så mycket ändå, min lilla Greger.

Tränade ett tag på gymmet tillsammans med bror min. Lite tråkigt idag faktiskt, det gick trögt och jag kom aldrig igång riktigt. Fast har inte vaknat till hundra alls idag så det beror väl på det. Annars är jag den där människan som far runt hela tiden med världens energi. Jaja, fick lite gjort i alla fall. Snabbkoll i affärerna i Motala (men hitta inget att köpa som vanligt) och sen inhandlades lite blandade drycker på Systemet.

Fest i morgon och det ska bli kul. Söndagen ska ägnas åt filmtittande, chipsätande och cocacola drickande. För jag ska dansa som om det inte finns någon morgondag.

Over and out for this time.

Kommentarer
Postat av: Carina

Är det verkligen Snara Gussagong?? Känner inte igen dig riktigt!! Party igen?? ;0)

Livet är för kort för att ha tråkigt!!!

2008-03-01 @ 10:17:25
Postat av: Frida

Jag var ute igår och dansade runt på ett ställe med artonårsgräns. Jag insåg att det var lite ålderskilnnad på mig och dom... hjälp! Puss F


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback