Jag lyckas jämt

Jag får jobb i två och en halv vecka. Vad händer?

Jag får nackspärr så att jag inte kan vrida huvudet åt höger utan att skrika högt. Tänkte att det skulle gå att jobba ändå så jag tog mig upp i morse och åkte in till klockan 06.00. Hemfärd redan tio över sju eftersom jag verkligen inte pallade mer.

Nu har jag försökt kurera mig med panodil, tigerbalsam, värmevetekudde och sömn. Om det känns bättre? Njae inte direkt men det är i alla fall inte värre. Måste ändå åka till skolan och jobba. Behöver pengarna och min snälla mamma sa att hon kunde göra stallet idag (TACK).

Dessutom så behöver man ju inte kånka runt på tunga saker eller anstränga sig så mycket på ett fritids. Det är värre att gå och städa i fem timmar och släpa städvagn, dammsugare och vattenhinkar med sig.

Jag lyckas jämt med sådana här dumma saker. Fan.

Kommentarer
Postat av: Jessica Schön

Missa inte tävlingen i min blogg, vinn en fuktcreme värd 363;-

Avslutas ikväll 20.00!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback