Snygga kort

Gårdagskvällen var mycket trevlig. Svullade mat och glass med varma bär samt drack vin. Tur bara att jag besinnade mig och bara köpte en Aussi, enliters och inte tre liters kartongen Chill Out som jag hade funderat på. De tre glas vin vi fick var blev fullt tillräckligt efter en dag av jobb, bilåkande och stressande bland massa människor som beslutat sig för att infinna sig på Ikano-huset samtidigt som mig.

Lisa lyckades knäppa ett jäkligt snyggt kort på mig. Skuggorna blev konstiga och förvandlade mig till en kvinnlig version av Homer Simpson. Väldigt osmickrande måste jag säga men jag bjuder på det. Här är vi inte rädda för att skämma ut oss. Måtte hon bara inte lägga ut bilden på Facebook. "Storebror ser dig", typ.

Kom även fram till att man blir rödrosig av rödvin. Speciellt om man spiller det på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback