...att tala är silver, att tiga är guld...

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här egentligen. Först tänkte jag på om jag skulle skriva om mig, alltså något om mig vad jag känner, hur jag mår eller vad jag önskar mest av allt.

Fast jag är inte en sån där människa som kan prata om mig själv särskilt bra tyvärr. Jag tror att man skulle känna sig lite lättare då. Jag är mer den där personen som du kan lita på till hundra procent, som alltid behåller hemliga tankar som berättas i förtroende för sig själv och som alltid lyssnar. Försöker reda ut andras problem istället för mina egna (ja okej nu berättar jag ju att jag är en person som inte gärna öppnar sig för andra).

Fast det är skönt att ha min bästa vän som förstår mig precis och vet hur jag är på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Frida

Och jag är glad att ha dig, min allra bästa vän! Vet inte vad jag skulle göra om inte du fanns. Puss

2008-01-19 @ 22:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback