djäfla uppfinningar

Jag mår fan inget bra av datorer. Jag blir bara stressad när jag sitter framför skärmen och jag får nästan aldrig något vettigt gjort. Jag bara kikar runt på massa bloggar, går igenom bilddagboken, säger hej till mina vänner på facebook och annat dumt.

Inte har jag något annat att göra heller så egentligen gör det ju inget att jag sitter här. Men om jag sitter mer än 20 minuter börjar det krypa i mig och jag vill bara komma härifrån så fort som möjligt, även om jag inte kan slita mig.

Jag tror att datorn (ja, Internet) äger mig. Och jag hatar´t.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du, dom som är typ femton nu är skadade av internet. Våra hemvärns ungdomar skriver alltid olika smileys som xD ;p ;) =) =( :O ^^ när dom gör utvärderingar eller nånting annat. Med papper och penna!!!!! Man typ dör en smula varje gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback