Ge mig en miljon någon!

Jag vill ha en egen lägenhet.
Jag vill ha RÅD att bo själv.
Jag vill också kunna köpa mat så att jag åtminstone inte svälter ihjäl men jag klarar mig utan överflöd.

Snälla någon. Ge mig en miljon (utan återbetalning) så blir jag glad. Eller åtminstone så pass mycket att jag har råd att flytta hemifrån. Jag kan inte göra det nu för jag är inte en sådan människa som kan flytta och tänka "aja det ordnar sig nog". Jag vill ha noll betalningsanmärkningar och jag vägrar att låna pengar från mina föräldrar. 

   Jag tycker att man ska klara sig själv faktiskt. Mina föräldrar har redan gjort tillräckligt för mig.

Jag kan ju alltid flytta in hos
Greger. Fast jag tror vi skulle vara ganska osams om hur hemmet skulle skötas och vem som skulle göra vad i hushållet. Så är det ju redan nu, jag gör allt och han gör inget annat än att skita (bokstavligt talat) ner. Jag vet inte om jag kan acceptera det.


Kommentarer
Postat av: Myra

Jag hade gärna gjort det.

Om jag hade haft ett par själv först....

;)

Ditt förhållande med Greger känner jag igen. haha. Jag har det ju så jag med... Vad ska vi göra?

Postat av: Hanna

Hur kan du som har tre jobb inte ha råd att bo själv? Jag har knappt ett halvt, and still going.

2008-01-09 @ 18:24:10
URL: http://jsundberg.blogg.se
Postat av: Sarah

Myra: Yes, jag visste att det fanns någon god människa i världen... ;) Och förhållandet till våra hästar får vi väl ta för vad det är, utnyttjande. ;)

Hanna: Jag är för mån om att veta att jag har råd med allt. Tyvärr. Dessutom får jag inte jobba så mkt som jag vill. Tyvärr där med. :(

2008-01-10 @ 10:54:35
URL: http://cancan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback