Nu ska vi se...

Har fått tips och förklaringar från Myra så nu ska vi se om jag kan få lite mer variation på bloggen. :)

Detta blir därför ett helt meningslöst inlägg utan någon innebörd alls. Kan ju vara så ibland. Att man behöver skriva av sig, inte om något särskilt utan bara få ut ord ur huvudet.

Så att det inte sprängs.

För det vore ju lite tråkigt. Man klarar sig inte så bra utan huvud. Inte kan man äta, inte kan man se. Tvivlar på att man kan leva utan huvud. Tappa huvudet kan man ju göra i en del situationer som uppkommer. Om man inte är beredd till exempel. Eller om det slår slint.

På tal om att slinta så var det precis vad jag gjorde häromdagen. I källartrappen som ibland är hal som såpa. Det resulterade i en puls som skenade iväg (eftersom jag trodde att jag skulle slå ihjäl mig) och ett par ömmande fötter/fotknölar. Fick inte ens ett blåmärke dock så tyvärr kan jag inte gå runt och få folk att tycka synd om mig heller. Typiskt.

TACK MYRA! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Visste du att en kakerlacka kan leva i nio dagar utan huvud, innan den dör av svält.

Postat av: Sarah

Hanna: Ja faktiskt. Jag är tyvärr ganska bra på mycket onödigt vetande.

- Man sväljer i snitt sju spindlar under sitt liv till exempel.

2008-01-13 @ 20:45:03
URL: http://cancan.blogg.se
Postat av: Myra

Så lite så. Tur vi fick ihop det, trots den dråpliga missen. Haha.

2008-01-13 @ 20:55:03
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback