Tips

Jobbet nu, hoppas på att snöfallet ute inte utvecklar sig till snöstorm - jag tror inte min bil vill starta då (och jag vill inte bli kvar i motala faktiskt).

Kolla in
Konsumbloggen. Jag skrattar hejdlöst åt det mesta som skrivs och bara önskar att jag kunde få jobb där. Jag behöver inte ens få lön, bara jag får sitta bakom kassan eller smyga runt hela dagarna i butiken och lyssna på allt som sägs och se allt som sker.


update:

Skorpionen (24/10-22/11)
Du är värst av dem alla. Du är slipad i affärer och helt opålitlig. Du kommer att klättra till toppen av karriärstegen på grund av din totala brist på etik och moral. Du är den perfekta skitstöveln. De flesta skorpioner blir mördade.

Horoskopet låter väl väldigt träffande? Precis sådan är jag.

Kommentarer
Postat av: mingla

Är du bra på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp nämligen :). Bra blogg du har förresten.

Postat av: Hanna

det är faktiskt inte så roligt som det låter att sitta i en kassa hela dagarna xD

2008-01-02 @ 21:13:58
URL: http://jsundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback