dravel

Norrköping i morgon för att vara barnvakt till kusinbarnet G. Blir nog bra bara jag (vi) hittar dit. Att läsa kartor är inte min starka sida fast jag är ganska bra på att följa vägbeskrivningar. Om vägen är bra beskriven i alla fall.

Har varit en dålig människa den här veckan. Har bara varit och tränat en gång på gymmet. Ush och fy. Speciellt efter all denna mat jag vräkt i mig under påsken. Skyller på jobbet och annat och lovar mig själv att ta tag i allt nästa vecka.

Så mycket självdiciplin har jag att jag vet att jag kommer att göra det. För träna är kul men man måste ha inspiration. Den inspirationen har dalat lite under veckan som gått. Men det är aldrig försent att ta tag i´t igen. HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback