just nu...

...känner jag mig rätt så sunkig.

Har precis varit på gymmet och kört ett ganska ordentligt träningspass. Med andra ord har jag svettats som en gris men inte duschat än. Borde kanske göra det snart så att folk inte tror att jag typ slutat tvätta mig pga "arbetslöshet".

Har universums (okej kanske inte universums men Sveriges åtminstone) största finne över ena ögat, där ögonbrynet sitter, Gör fasansfullt ont så fort man trycker på den och eftersom det smärtar gör man naturligtvis det hela tiden. Trycker på den alltså. Ungefär som fenomenet som inträffar när man precis tappat en tand eller har en blåsa i munnen. Även om det gör ont är man likt förbannad där och trycker tungan på den onda punkten. Snacka om att man som människa är oerhört korkad. Och vi ska vara den mest överlägsna arten?

Mitt hår har växt hejjvilt sen jag klippte mig för drygt tre månader sen. Jag ser ut som en blandning mellan höstack och någon rocksångare från 70-talet som trodde att kam och borste bara var något man kunde äta. Dags att ta tag i saken alltså, det blir klippning nästa vecka.

Dessutom är jag hungrig som fasen. Även om det inte har något med att vara sunkig att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback