Söndagsångest

Kunde varit i alla fall. Men eftersom jag ändå aldrig vet om jag är ledig eller jobbar på måndagen så är det sak samma.

Däremot ligger jag nerbäddad framför tv:n (ja just nu sitter jag ju framför datorn dock) och tycker synd om mig själv. Näsan rinner, huvudet är gjort av betong och jag fryser galet (därav filten jag sitter inlindad i och liknar en fjärilspuppa). Var hos mormor på förmiddagen och åt smörgåstårta eftersom hon fyller 73 dagen till ära men resten av dagen kommer troligtvis tillbringas i horisontalläge och med dumburken på.
 
Är ensam hemma också, J kör match, mamma och pappa är och kollar på och P är hos flickvännen. Så det är lugnt och skönt eftersom mina hundar är ungefär lika lata som jag. Tur att man inte är (alldeles) ensam.

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback