Coolish

Det kommer bli lite si och så med mitt bloggande tills jag köpt kablar och diverse grejjer jag behöver för att få igång Internet(et) nere i mitt rum. Har nämligen köpt en ny och alldeles alldeles egen dator som visserligen är bärbar (så skulle kunna koppla upp mig häruppe) men står bra där den står. Helt otroligt vad snabb den är om man jämför med den här datorn där det tar en halvtimme att öppna nya program/nya sidor på nätet.

Idag har jag tillbringat dagen i Linköping med mamma och lillasyster. Slösade pengar på en parfym, pappersduk, servetter och ett par leggins. Jag som behövde köpa en vårjacka eller så. Lite varmt att gå i vinterjackan när det är tio-femton grader utanför redan tidigt på morognen.. Aja det får bli någon annan dag.

Personalfest på fredag, kommer bli askalas. Tur också att den är hemma hos mig så jag inte behöver ta mig hem från stan. Fast man vet ju aldrig om festen fortsätter eller ej förstås...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback