Felsägningar

Jag tänker inte avslöja vem som sagt vad, i vilket sammanhang (eller tillstånd) mer än att jag faktiskt inte kläckt ur mig något av följande citat. Ja, och att det är människor i min direkta närhet som varit tillfälligt sinnesförvirrade. ;)

"Jag har ingen telefon  i min mobil." (Jag har ingen kamera i min mobil)

"Stackars C-J som inte får plugga för att han har remautism." (För att klargöra; han hade dyselexi.)

"Vi måste köpa sånna där Geisha-kulor." (Inte Geisha, Lecra)

"I vilket landskap ligger Uppland?" (Senast jag kollade var Uppland ett landskap)

"När jag dricker öl blir jag så mjölk och Folksam." (Ja, eller mjuk och följsam kanske?)

"Kolla det är golv på ölet!" (Eller tvärtom?)

Finns många fler men orka skriva alla. Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback